۱۳۹۷ بهمن ۱, دوشنبه

نکات مهم در جابجایی شرکت ها

نکات مهم در جابجایی شرکت ها

نکات مهم در جابجایی شرکت ها : آنچه در اسباب کشی اداره هاباید در نظر گرفته شود ، اصول مهم در اثاث کشی شرکت ها ،شرکت باربری آسمان بار: اثاث کشی و جابجایی لوازم شرکت ها و سازمانها، کاری طاقت فرسا وسخت به نظر می آید.ولی در اینجا پنج راه حل را به شما ارایه می دهیم که با استفاده از شرکت باربری آسمان بار، از خدمات بسته بندی و اثاث کشی برای سازمان یا اداره خود استفاده نمایید .
نکات مهم در جابجایی شرکت
و با سهولت و در کمترین زمان ممکن و با هزینه ی کم جابجایی شرکت شما صورت میگیرد . اسباب کشی اداره ها و شرکت ها هم تابع اصول خاصی است .که حتما باید رعایت شود .

لطفا اگر قصد جابجایی شرکت خود را دارید به این تکنیک ها توجه نمایید :

بکار گیری کارتن و جعبه

اکثرا در اداره جات یا شرکتها و یا سازمانها کارتن های خالی و یا جعبه های به درد بخوره خالی در انبارها وجود دارد که در موقع اسباب کشی بتوان وسایل را در آنها جای داد . با توجه به اینکه در اداره ها، کاغذ و پرونده ها و پوشه ها بسیار زیاد می باشد و همه ی آنها جزو اسناد شرکتها محسوب می شوند باید در جعبه های محکم و سالم قرار داده شوند تا خسارتی به آنها وارد نشود . در کشورهای پیشرفته برای هر یک از ادارات جعبه های مخصوصی اختصاص داده می شود که به آنها ” توت ” ( tote) گفته می شود که در اصطلاح جعبه های حمل فایل نام گرفته اند .

آماده کردن فایلها برای جابجایی

در اسباب کشی شرکتها قبل از اینکه با باربری جهت حمل لوازم تماس بگیرید باید تمام پوشه ها و فایلها و لوازم آنجا را خودتان یا بوسیله کارگر در جعبه های مخصوص و محکم بسته بندی کنید .
نکته : در صورتی که جعبه های مخصوص در دسترس شما وجود نداشت و یا نتوا نستید تهیه کنید از باربری آسمان بار بخواهید که توسط پرسنل خود در اختیار شما قرار دهد .

بسته بندی کامپیوترها

در بحث اثاث کشی شرکتها یکی دیگر از نکات مهم ،جابجایی و انتقال کامپیوترها و دستگاه فکس و پرینتر و سایر لوازم برقی و مهم شکستی مانند لپ تاپ و تلویزیون و غیره است . که حتما باد در بسته بندی های مخصوص گذاشته شوند و با احتیاط حمل شوند . در جعبه هایی که این لوازم مهم و حساس گذاشته می شوند باید از پلاستیک فوم و غیره استفاده شود تا در صورتی که به جعبه ضربه ای وارد شد صدمه نبینند . بهتر است که بسته بندی این قبیل وسایل از باربری ها کمک خواسته شودتا هم بصورت تخصصی بسته بندی شده و با کارگرهای ماهر به مکان جدید حمل شود . پرسنل مجرب باربری آسمان بار در این زمینه راهنمای شما می باشد . با یک تماس میتوانید اطلاعات لازم را به دست آورید .

برنامه ریزی قبل از اسباب کشی

  • قبل از اینکه روز جابجایی فرابرسد بهتر است که جای تمام وسایل را در مکان جدید مشخص کنید یعنی یک طرح دقیق برای لوازم خود دشته باشید .
  • برای سهولت کار خود در اثاث کشی قبل از اسباب کشی ، محل جدید را تمیز کرده و آماده کنید
  • و محل قطعی لوازم را مشخص کنید تا در روز جابجایی هر وسیله در سر جای خود قرار بگیرد و محیط شلوغ نشود و شما دچار سردر گمی نشوید . مانند حمل گاوصندوق که باید دقیقا در جای جدید خود قرار داده شود .چرا که بعدا جابجایی آن کار آسانی نخواهد بود .چرا که توسط کارگرهای باربری وبا اصول خاصی حمل خواهند شد .
در اثاث کشی اداره ها و شرکتها حتما باید جای لوازم مشخص شود . مثلاجای میز منشی ، و یا میز کنفرانس ، اتاق مدیر و جای میز و لوازم آن ، و غیره
باربری تهران

استفاده از لیبل بر روی جعبه ها

شاید مهمترین چیزی که در اسبا کشی بدرد شما بخورد نوشتن و دسته بندی وسایل باشد . بهتر است محتویات جعبه ها را و نوع بار و اتاق مورد نظر را بر روی جعبه ها قید کنید . این عمل باعث خواهد شد شما و همکارانتان در کمترین زمان وسایل مربوط به هر قسمت را سریعتر پیدا نمایند .و یا با چسبهای رنگی لوازم اتاقها را مشخص کنید مثلا رنگ آبی مختص اتاق ۱ و رنگ قرمز برای اتاق مدیر و غیره این عمل کمک بسیار زیادی هم به کارگران و هم به همکارانتان خواهد کرد . و یا میتوانید وسایل را کد گذاری کنید  به هر حال لیبل گذاری و برچسب زدن به هر نحوی که باشد کمک خیلی زیادی به شما خواهد کرد .
شرکت باربری آسمان بار تهران آماده حمل بار و بسته بندی لوازم شما در تمام نقاط تهران می باشد . باربری آسمان بار با کادر حرفه ای خود در انجام خدمات تخصصی اثاث کشی در خدمت همشهریان عزیز در تهران می باشد . جهت حمل بار به شهرستانها با ما در تماس باشید .
برچسب ها: , , , , , , , , , ,

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر