۱۳۹۷ بهمن ۱, دوشنبه

اصول مهم در اثاث کشی چه چیزهایی هستند ؟

اصول مهم در اثاث کشی چه چیزهایی هستند ؟

اصول مهم در اثاث کشی چه چیزهایی هستند ؟ : یکی ازموارد مهم دراسباب کشی یک شرکت باربری نوع بسته بندی آن می باشد .قطعا کسانی که اقدام که به جابجایی میکنند دوست دارند که تمام لوازم سالم و بدون هیچ خسارتی به محل جدید انتقال داده شوند .و اینکار فقط با استفاده از خدمات باربری ها امکان پذیر است چرا که به صورت تخصصی اسباب کشی افراد انجام می شود و تمام وسایل جابجا می شوند .
افرادی که قصد اثاث کشی دارند معمولا چندین روز قبل از آن دچار استرس و تشویش می شوند و سردرگم هستند تا ببینند کدام لوازم را به چه نحوی بسته بندی کنند . اگر بسته بندی بر عهده خودتان باشد .در مرحله اول : باید وسایل خود را دسته بندی کنید یعنی یک فهرست از کلیه اثاثیه منزل تهیه کنید در ادامه اشاره خواهیم کرد که تا چه میزان از خسارت آمدن به وسایلتان جلوگیری خواهد کرد .
اصول مهم در اثاث کشی
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید  از  : اتوبار آسمان بار تهران بزرگ راهنمایی بخواهید .
قلم به دست بگیرید و از تمام وسایل منزلتان لیست تهیه کنید .و دسته بندی کنید لوازمی که در پذیرایی قرار خواهد گرفت در یک لیست و لوازمی که مربوط به آشپزخانه است را در یک لیست قرار داده و لوازم حساس و شکننده را در یک گروه شکستنی قرار دهید و بر روی آنها بنویسید .
لیستهایی که تهیه می کنید در خانه های شلوغ و یا اگر آدم فراموشکاری هستید به شما کمک فراوانی می کند .و در مکان جدید هم باعث خواهدشد با نظم خاص و خیلی سریع وسایلتان را در جای جدید قرار دهید .و کدام بسته به کدام قسمت تعلق دارد .ولی دقت کنید که بسته بندی بعضی از وسایل باید توسط باربری صورت گیرد مانند مبل و کمد و یخچال و غیره . بعد از تهیه ی لیست و دسته بندی آنها میتوانید تا حد امکان لوازم را و تعداد آنها را کاهش دهید .
نکته ای که در تهیه ی لیست مورد نظرتان باید به آن توجه کنید این است که در همه ی خانه ها چیزهای بدرد نخور مثل روزنامه و مجلات قدیمی ، لباسهای کهنه و قدیمی ، و یا مواد غذایی بلااستفاده و یا ظروفی که دیگر استفاده نمی شوند وجود دارند که باید از لیست شما حذف شوند تا لوازم شما کاهش یابند و در نهایت یک اسباب کشی موفقی داشته باشید .
نکات مهم در اسباب کشی
در مورد قیمتها و هزینه های جابجایی نکته ی مهمی که وجود دارد همین مسئله است که هرچقدر بتوانید حجم بار و اثاث خود را کمتر کنید به همان مقدار هم هزینه هایتان کاهش پیدا می کند .چراکه هزینه های حمل بار توسط خودروهای مختلف متفاوت است وهر چه بار شما کمتر باشد هزینه ی خودرویی که برای حمل آن استفاده میشود کمتر خواهد شد .
در مورد زمان جابجایی هم هرچه وسایل شما کمتر باشد اثاث کشی شما هم زودتر و در اسرع وقت صورت خواهد گرفت .و همچنین برای کسانی که مشغله ی کاری دارند بعد زمان بسیار مهم می باشد . یعنی بسته بندی و جابجایی زمان بسیار زیادی را میگیرد ، هر چقدر وسایل شما کمتر باشد به همان نسبت زمان کمتری را صرف آن خواهید کرد .
در کل باید توجه کنید که کار بسته بندی وسایل اولا نیاز به ابزارهای مخصوص و جعبه های محکم و تخصصی دارد و همچنین ابزارهای مربوط به چسباندن و بسته بندی کردن اصولی و تخصصی دارد بنابراین شما باید بسته بندی برخی از لوازم را که وقت گیر وزمانبر هستند در ابتدای کار انجام دهید . مثلا بسته بندی لوستر ها و یا لوازم بوفه ها وشکستنی ها و غیره …
برخی از اتاقها هم وجود دارند که جمع آوری آنها بسیار سخت و دشوار است مانند اتاقهای شرکتها و یا بانکها که باید اسناد و مدارک را دسته بندی و در نهایت در جعبه ها بسته بندی کنید . و یا در خانه هایی که اتاقهای مطالعه شلوغ و پر از کتاب و غیره وجود دارند . باعث تحلیل انرژی شما خواهند شد . بنابراین سعی کنید چنین اتاقهای پر را اول از همه انجام بدهید که باعث اتلاف انرژی شما نشوند . و در کل شما همیشه در اثاث بندی و اثاث کشی از دوستان و آشنایان خود کمک بگیرید واعضای خانواده را ملزم به جمع آوری وسایل خودشان کنید که در نهایت کارها بر دوش یک نفر نیفتد . و در روز جابجایی بتوانید تمام کارها را یک به یک انجام دهید و استرس کمتری را تحمل کنید .
برای صرفه جویی در وقت و زمان خود با باربری آسمان بار تهران در تماس باشید . ما آماده ی پاسخگویی به تمام سوالات شما در رابطه با اسباب کشی و هزینه های بسته بندی و جابجایی در تمام مناطق تهران و شهرستانها هستیم .
برچسب ها: , , , , , , , , , ,

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر