۱۳۹۷ بهمن ۱, دوشنبه

بسته بندی تجهیزات ماهیگیری برای جابجایی

بسته بندی تجهیزات ماهیگیری برای جابجایی


بسته بندی تجهیزات ماهیگیری برای جابجایی : اگر به ماهیگیری علاقه مند هستید و در منزل تجهیزات ماهیگیری دارید با این حال اگر قصد جابجایی و اسباب کشی خانه داشته باشید . مطمئنن به هیچ عنوان به تنهایی دوست ندارید در هنگام جابجایی و حمل و نقل آسیبی به تجهیزات ماهیگیریات برسد و نیاز به کمک دارید . با این حال بسته بندی ابزاهارهای ماهیگیری به تنهایی کار مشکلی باشد . هنگام جابجایی اثاثیه منزل باید به این نکته توجه کنید که محافظت از ابزار ماهیگیری بسیار مهم است و بسته بندی تجهیزات ماهیگیری در هنگام جابجایی کار مشکلی است .
بسته بندی تجهیزات ماهیگیری برای جابجایی
چوب های ماهیگیری
  1.  اصولا بلند هستند .
  2. قطعات ظریف و شکننده دارند .
  3. بسیار گران است .
از آنجا که ابزارهای ماهیگیری بسیار گران هستند و مطمئنن هرکس علاقه مند به ماهیگیری باشد از تجهیزات ماهیگیری تهیه می کند و در هنگام جابجایی می خو.اهید این اطمینان را داشته باشید که تجهیزات ماهیگیریتان در طول جابجایی کانل محافظت شود .
اگر نیاز به کمک دارید می توانید از : اتوبار آسمان بار تهران بزرگ کمک بخواهید .

این سوال برایتان پیش خواهد آمد که چگونه تجهیزات ماهیگیری خود را برای جابجایی آماده و بسته بندی کنید ؟

اگر بخواهید به جوال این سوال برسید و درهنگام جابجایی تجهیزات ماهیگیریتان راه های بسته بندی صحیح و محافظت از آن را بدانید مطلب زیر را مطاله کنید .

بهترین راهکار برای جابجایی و بسته بندی تجهیزات ماهیگیری

بسته بندی مناسب تجهیزات ماهیگیری برای حفظ آن در هنگام جابجایی بسیار مهم است . از رو استفاده از وسایل مناسب بسته بندی بهترین راه برای ایمن رسیدن تجهیزات ماهیگیری است که باید برای خرید وسایل بسته بندی هزینه پرداخت کنید . برای خرید وسایل مناسب بسته بندی تجهیزات ماهیگیری با مراجعه به وب سایت های اینترنتی یا شرکت های باربری و حمل اثاثیه می توانید وسایل مورد نیاز را تهیه کنید . تمامی این وسایل برای مصون ماندن از آسیب طراحی شده است . ساخت این وسایل طوری است که بعد از بسته بندی کردن با این وسایل تجهیزات ماهیگیری بدون کوچکترین آسیب دیدگی به خانه جدید انتقال پیدا می کند .
نوع دیگر از وسایل بسته بندی تجهیزات ماهیگیری از جنس پارچه های مقاوم طراحی شده است . آنهایی که به شکل لوله و از سطح خارجی سختی ساخته شده اند گران تر هستند و خطر آسیب دیدگی با این نوع کم تر است و ظطح حفاظت بالاتری دارند . بیشتر آنها توسط خطوط هوایی تائید شده اند و در حمل و نقل های هوایی مورد استفاده قرار می گیرند . در هر صورنت شاید در بیشتر مواقع افراد نخواهند هزینه اضافی برای تهیه این وسایل صرف کنند مخصوصا اگر بودجه کمی داشته باشند .

راه حل مناسب چیست ؟

برای بسته بندی تجهیزات ماهیگیری می توانید از یک قطعه لوله با قطر و طول مناسب استفاده نمایید که در قسمت پایین تمامی مراحل و شرایط استفاده از این نوع را توضیح خواهیم داد .

وسایل بسته بندی و تجهیزات ماهیگیری

اگر بخواهید هزینه های اضافی را در بسته بندی تجهیزات ماهیگیری حذف کنید , ما به شما کمک کی کنیم تا بدون صرف هزینه و تقریبا رایگان و بی دردسر ای وسایل را بسته بندی و حمل کنید .

موارد لازم برای بسته بندی ابزارهای ماهیگیری :

  • پلاستیک حباب دار
  • لوله با قطر مناسب چوب ماهیگیری و یا لوله پی وی سی و چند کلاه انتهایی
  • کاغذ مناسب بسته بندی
  • چسب مخصوص بسته بندی
  • نوار اندازه گیری
  • اره برای برش لوله در اندازه مناسب خود

نحوه بسته بندی تجهیزات ماهیگیری

اگر بخواهید تجهیزات ماهیگیری تان را بدون صرف هزینه های اضافی و ایمن بسته بندی کنید یک محافظ عالی و خود ساز برای ابزرارهای ماهیگیر تان بسازید . برای آشنایی بهتر ۱۰ مرحله در قسمت پایین توصیه شده است تا در هنگام جابجایی بتوانید تجهیزات ماهیگیر تان را بسته بندی کنید :

مرحله ۱ ) چوب هایتان را انتخاب کنید .

تجهیزات ماهیگیری بسیار حساس و شکننده است باید به این نکته توجه کنید که اگر زملن زیادی از آنها استفاده میکنید امکان دارد فرسوده و یا شکسته باشد , بنابرین باید دقت کنید و تصمصم بگیرید که بسته بندی و جابجایی این مورد مقرون به صرفه است یا خیر . مزیت جابجایی نیز این است که در این وضیعت اثاثیه هایی که از بین رفته اند و قابل استفاده و بی فایده هستند را جدا سازی کنید و دور بریزید و وسایل نو جایگزین کنید .

مرحله ۲ ) به کارگیری لوله در بسته بندی تجهیزات ماهیگیری

می توانید از یک لوله پی وی سی برای بسته بندی تجهیزات ماهیگیری کمک بگبرید . برای صرفه جویی در هزینه این روش بسیار کاربردی است . برای بسته بندی تجهیزات ماهیگیری بدون صرف هزینه اضافه یک لوله با قطر ۵ اینچ و طول تقریبا ۱۲ اینچ برای این کار مناسب است . اگر در خانه یا انباری لوله ی مناسب این کار داشته باشید چه بهتر ولی در صورت نبودن می توانید از فروشگاه تهیه کنید .

مرحله ۳ ) اندازه گیری لوله .

معمولا چوب های ماهیگیری ۷ فونت طول دارند ولی برای اطمینان بیشتر در صورتی که اندازه آن را نمی دانید اندازه گیری کنید . با اندازه گیری چوب ماهیگیری کارتان برای بریدن لوله راحت می شود و اگر اندازه لوله زیاد بود علامت گذاری کنید و با اره ببرید .

مرحله ۴ ) لوازم جانبی چوب ماهیگیری جدا شونده را از همدیگر جدا کنید .

قرقره ها را از میله های ماهیگیری جدا کنید زیرا در مقوا و لوله های پی وی سی جا نمی شوند و باعث شکسته شدن آنها می شود . بعد از جداسازی قرقره ها آنها را به کمک پلاستیک های حباب دار بسته بندی کنید و در یک کارتن مناسب قرار دهید تا در هنگام اسباب کشی شکسته نشود .

مرحله ۵ ) هر چوب را به طور جداگانه بسته بندی کنید .

در بسته بندی چوب ماهیگیری باید کل طول میله لا پلاستیک های حباب دار بسته بندی شود تا در هنگام جابجایی مشکلی پیش نیاد . نوک چوب ماهیگیری مهم ترین بخش آن است , بنابرین در هنگام جابجایی و بسته بندی باید مراقب بود . در بسته بندی با پلاستیک های حباب دار نوار بسته بندی نیز الزامی است .

مرحله ۶ ) مطابقت لوله با چول های ماهیگیری

در هنگام بسته بندی چوب های ماهیگیری این نکته را باید مد نظر داشته باشید که قبل قرار دادن چوب ها در داخل لوله ها , به طور صحیح در داخل لوله قرار گیرد . وقتی که می خواهید چوب ها را در داخل لوله قرار دهید چوب ها را مخالف هم به کمک نوار بسته بندی بچسبانید تا حرکت نکند .

مرحله ۷ ) کمک گرفتن از پلاستیک حباب دار

بعد از این که چوب های ماهیگیری را در داخل پلاستیک هخای حباب دار پیچیدید آن را در داخل لوله مقوایی یا PVC قرار دهید . در صورتی که اندازه گیری شما صحیح باشد از هر طرف لوله باید به اندازه یک اینچ خالی بماند .

مرحله ۸ ) تست کردن بسته بندی

اگر بخواهید اطمینان خاطر باشید و نگران ابزار های ماهیگیری تان نباشید قبل از جابجایی آن را امتحات کنید و لوله یا چوب ها را به عقب یا جلو حرکت دهید , اگر بسته بندی صحیح باشد هیچ گونه صدایی از آن نخواهید شنید و در داخل لوله هیچ حرکتی اتفاق نخواهد افتاد .در صورت شنیدن صدا و حرکتی فضای خالی را به کمک پلاستیک یا کاغذ بسته بندی پر کنید .

مرحله ۹ ) برای بستن دو طرف لوله های مقوایی یا پی وی سی از سرپوش ها استفاده کنید . با نوار آن را محکم و ثابت کنید .

در صورتی که در خانه سرپوش مناسب این کار را ندارید می توانید از مقوای ضخیم به صورت دایره ای وار ببرید و و به ذهنوان سرپوش انتهایی لوله بسته بندی تجهیزات ماهیگیری استفاده کنید . نوار بسته بندی محکم برای این کار ضروری است تا بعد از استفاده باز نشود .

مرحله ۱۰ ) برچسب گذاری

اگر قصد دارید اسباب و اثاثیه خود را به کمک شرکت های باربری حمل و نقل کنید , لوله بسته بندی تجهیزات ماهیگیری را با برچسب نشانه گذاری کنید . اگر تجهیزات ماهیگیری تان گران قیمت است بهترین کار این است که جابه جایی آن را خودتان به عهده بگیرید . با شرکت های باربری و اتوبار برای خرید بیمه در این مورد صحبت کنید .

نکته ی نهایی “

با رعایت نکاتی که در بالا به منظور بسته بندی تجهیزات ماهیگیری برای انتقال و جابه جایی اشاره شده است می توانید ابزارهای مورد علاقه خود را در زمان اسباب کشی از وارد شدم صدمات احتمالی به دور کنید . امکان دارد که تمایل داشته باشید که برای حفاظت و بسته بندی تجهیزات ماهیگیری از راه های بسیار سریع تر استفاده کنید . با این حال اگر شما به سفرهای مکرر و پی درپی ماهیگیری علاقه ی وافری دارید و از آن لذت می برید , ملزم هستید که برای حمل بسته بندی تجهیزان ماهیگیری گران قیمت خود سرمایه گذاری کرده و در حفظ آنها متقبل هزینه شوید .
برچسب ها: , , , , , , , , , ,

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر