۱۳۹۷ بهمن ۱, دوشنبه

جابجایی بوفه و کمد و چگونگی انجام آن بدون نیاز به باربران

جابجایی بوفه و کمد و چگونگی انجام آن بدون نیاز به باربران

جابجایی بوفه و کمد و چگونگی انجام آن بدون نیاز به باربران : یکی دیگر از اثاثیه هایی که در موقع اسباب کشی از اهمیت بالایی برخوردار است جابجایی بوفه است . برای ذخیره سازی لباس و سایر وسایل شخصی می توان از بوفه استفا ده کرد که داری کشو و قفسه است . بوفه از چوب سخت درست شده است که بسیار سنگین است , و بیشتر اوقات بخاطر سنگینی بوفه جابجایی آن بسیار سخت و طاقت فرسا است . برای جابجایی راحت و ایمن بوفه توسط خود شما و بدون استخدام شرکت های باریری و اتوبار راه حل هایی ارائه خواهیم داد . قبل از اینکه بخواهید اقدام به جابجایی بوفه بگیرید با یان نکته توجه کنید که آیا حمل آن برایتان با صرفه است یا خیر ؟ نو و یا کهنه بودن بوفه نیز بسیار مهم است که در صورتی که کهنه باشد و عمر زیادی کرده باشد تصمیم بگیرید که با خود حمل کنید یا هزینه جابجایی و خطرات احتمالی را در نظر بگیرید و یک بوفه نو بخرید .
جابجایی بوفه و کمد
از باربری آسمان بار تهران بزرگ درخواست کمک کنید : باربری تهران

برای جابجایی بوفه به قدرت بدنی کافی نیاز دارید .

بوفه یک وسیله سنگین و بزرگ هست که برای جابجایی و حمل آن به قدرت بدنی و عضلانی زیادی نیاز دارید . اگر وری هست که بوفه تان یکی از اثاثیه های مورد علاقه تان است و به هیچ عنوان دوست ندارید آن را در منزل قبلی جا بگذارید و و دوست دارید با خودات حمل کنید و به منزل جدید ببرید و در این میان اگر بخواهید بوفه توسط خودتان و بدون کمک از شرکت های باربری حمل شود پس باید چند نفر از دوستانتان کمک بگیرید . جابجایی بوفه بدون کمک از چند نفر از دوستان به تنهایی موثر نیس اگر در این کار تنها هستید و کمکی ندارید ریسک نکنید و به تنهایی این کار را انجام ندهید و از شرکت های باربری و حمل و جابجایی کمک بگیرید .

تجهیزات جابجایی مناسب فراهم کنید .

بار جابجایی راحت و بی دردسر بوفه بهتر است از ابزارهای مناسب این کار استفاده کنید . تا بتوانید راحت ار خانه بیرون بیاورید . کمک گرفتن از تجهیزات جابجایی این اطمینان را به شما می دهد که به چوب بوفه و خودتان هیچ گونه آسیبی نرسد و به راحتی حمل و جابجا شود . در صورتی که در حمل بوفه از ابزارهای مخصوص این کار استفاده نشود احتمال اینکه به انگشتان پا و دست و کمر آسیب برسد بسیار زیاد است .
برای حمل وسایل سنگین استفا ده از چرخ های متحرک یک ابزار کاربردی در حمل وسایل سنگین بدون نیاز به شرکت اتوبار و باربری است . Hand Truck یک وسیله ی قابل توجهی است که در جابجایی وسایل سنگین مورد استفاده قرار می گیرد, برای جابجایی بوفه ها و و سایل سنگین به پایین و بالای طبقات از این وسیله بسیار کاربردی کمک می گیرند .

تجهیزات کاربردی در جابجایی بوفه و وسایل سنگین

در حمل ونقل وجابجایی وسایل سنگین استفاده از لغزنده های وسایل گزینه ی مناسبی برای موفقیت در جابجایی بشمار می رود . لغزنده ها از پلاستیک سخت دو محکم درست شده است و این امکان را به شما می دهد که هر نوع وسیله سنگین را بدون کوچکترین مشکلی در کف اتاق بچرخاند بدون اینکه کوچکترین آسیبی به سطح کفپوش وارد شود .
برای جابجایی وسایل سنگین مثل بوفه یک نوار لغزنده را در زیر پایه های بوفه و یا هر وسیله ی سنگینی که قصد جابجایی آن را دارید قرار می دهید و سپس به طور آرام در مسیری که قصد جابجایی آن را دارید فشار می دهید . برای تهیه لغزنده های با کیفیت می توانید از شرکت های باربری و یا فروشگاه های کالاهای خانگی تهیه کنید . در هنگام جابجایی استفاده از کاور وسایل سطح ایمنی کار شما را بسیار بالا می برند . باید بوفه و هرچیزی که جابجا می کنید در پتو یا روکش های ضخیم بپیچید . حتی در صورت نبودن کاور یا روکش ضخیم از پتوهای معمولی نیز می توانید استفاده کنید . در حین جابجایی بوفه به طور کامل خونسردی خود را در هر شرایطی حفظ کنید حتی اگر وسیله در دست حمل به جایی از دیوار یا در برخورد کند .

راهنمایی قدم به قدم در هنگام جابجایی بوفه

برای جابجایی بهتر و ایمن در خصوص بوفه تمامی راهکار های ارائه شده در این مقاله را با دقت بخوانید تا بدون نیاز به به شرکت های باربری آن را حمل و جابجا کنید :

گام اول : بوفه را به طور کامل خالی کنید .

بوفه به دلیل این که از چوب سخت و محکم ساخته شده است خود به اندازه کافی سنگین است پس باید دقت کنید آن را به طور کامل خالی کنید تا وزن آن کاهش پیدا کند . با این کار حمل و جابجایی بوفه آسان و بی دردسر می شود . کشو ها و کمد های بوفه را خالی کنید و تمامی وسایلی که از بوفه خارج کردید را به طور ایمن بسته بندی کنید . بعلاوه , وسایلی که امکان دارد داخل بوفه را بخراشد نیز حذف کنید .

گام دوم : محافظت از کشو ها ی بوفه .

قبل از جابجایی , کشو ها ی بوفه را به طور کامل از بوفه جدا کنید و آنها را بسته بندی کنید . و این نکته نیز باید مورد توجه قرار گیرد که کشو های بوفه جای اضافی در ماشین باربری می گیرند . راهکار دیگر هم این است که کشو ها در داخل بوفه باقی بماند و آنها را محکم با طناب یا تکه های نوار بسته بندی ببندید .

گام سوم : هر عنصر شیشه ای که در بوفه وجود دارد جدا کنید .

قبل ازاقدام به جابجایی بوفه قفسه های شیشه ای و درب های شیشه ای را از آن جدا کنید . برای جدا سازی درب های شیشه ای بوفه به یک پیچ گوشتی نیاز دارید و پیچ هایی که لولاها به هم متصل می کند را باز کنید , با احتیاط کامل درب های شیشه ای را باز نمایید . بعد از اینکه قطعات شیشه ای را با احتیاط باز کردید آنها را در کاغذ بسته بندی , بسته بندی نمایید بعد از اینکه بسته بندی کردید آنها را در داخل پتوها و یا روکش ها بپیچید . تکه های مقوای ضخیم را نیز می توانید بر روی آنها محض احتیاط بیشتر قرار دهید . پیچ ها و دیگر عناصر کوچکی را که از بوفه جدا کرده اید را در یک کیسه ی پلاستیکی زیپ دار نگه دارید .

گام چهارم : بسته بندی بوفه برای جابجایی

بعد از اینکه تمامی مراحل جداساری و سبک سازی بوفه به اتمام رسید نوبت به بسته بندی بوفه می رسد به منظور این کار پوشش های محافظ را در امتداد بوفه و در روی سطح آن به اندازه کافی نوار بسته بندی برای محافظا از بسته بندی استفاده کنید . برای این که بر روی ظطوح خط و خشی نیفتد هیچ وقت نوار بسته بندی را به طور مستقیم برروس بوفه نزنید بلکه بر روی پتو و هر چیزی که برای محافظت قرار می دهید استفاده کنید .

گام پنجم : بوفه را در داخل اتاق حرکت دهید .

نوبت آن رسیده است که بوفه را از نزل به بیرون از منزل بیاورید . برای راحتی کار بهترین توصیه این است که یک نوار لغزنده را در قسمت زیرین هر پایه قرار دهید و فشار دهید تا به در ورودی برسد . سپس آن را به ماشین حمل اثاثیه انتقال دهید تا به منزل جدید انتقال داده شود . فشار دادن در حین جابجایی بهترین گزینه به حساب می آید زیرا کشیدن بوفه خطر سقوط را بالا می برد .
گام ششم : به منظور سهولت در خروج بوفه از منزل از تجهیزات باربری مانند Hand Truck می توانید کمک بگیرید . این کار جابجایی بوفه به داخل ماشین را به طور چشمگیری آسان می کند . به هنگام جایگزینی بوفه در داخل ماشین باربری احتیاط بیشتر بکنید .
در هنگام جابجایی و بلند کردن بوفه این نکته را مد نطر داشته باشید که آیا از روش های مناسب بلند کردن بار به منظور جلوگیری از آسیب های شخصی مخصوصا به کمر استفاده کرده اید . زمانی که بوفه را درون ماشین حمل بار جابجا می کنید از طناب یا تسمه برای محافظت از آن استفاده کنید تا در هنگام جابجایی بوفه تعادل خود را حفظ نماید .
گام هفتم : در هنگام قرار دادن بوفه در داخل ماشین حمل بار از رمپ بارگیری نیز استفاده کنید . تا ایمنی کار به طور کامل برقرار شود و بوفه به طور سالم و ایمن به سمت ماشین هدایت شود .
در پایان در صورتی که به تنهایی قادر به جابجایی و حمل بوفه نیستید می توانید از شرکت های حمل بار در این زمینه کمک بگیرید . تا با تجهیزات کامل خود شما را در این امر مهم یاری نمایند .
برچسب ها: , , , , , , , , , ,

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر